Tuesday, December 15, 2009


APA YANG MENARIK TENTANG BLOG
GERAKANSHAMELIN 912

Gerakan Shamelin 912 ni merupakan blog dimana saya memperkenalkan Produk terbaru dari Shamelin Bina Sdn. Bhd. Produk tersebut dinamakan Shamelin Mangostyn Juice. Produk ini dapat membantu menjaga kesihatan secara menyeluruh. Banyak penyakit yang dapat disembuh dengan mengunakan Shamelin Mangostyn Juice (atas kuasa Allah jugak) ini. Antara penyakit-penyakit yang boleh diatasi dengan mengunakan Shamelin Mangostyn Juice ialah seperti Asma, Kencing Manis, Darah Tinggi,  Penyakit Kulit, Antioksidan dan lain-lain lagi.  Harganya juga berpatutan dan boleh diminum oleh semua golongan. Saya akan sertakan Testimonial dari salah sorang yang mempunyai Cancer Paru-Paru. Mari kita lihat Testimonial beliau, “Saya mempunyai penyakit pembunuh no satu iaitu Cancer Paru-Paru. Saya disahkan oleh doktor menghidap cancer pada bulan Mac 2009. Doktor mengesahkan Cancer saya ditahap ke-2. Ketumbuhan yang saya hidapi sebesar 13.8cm x 12.7cm. Selepas chemotherapy pertama saya terasa lemah, rambut mula gugur, kulit mula menggelupas, selalu tidur, tidak boleh berjalan dan yang paling sedih tidak boleh sembahyang.  Sewaktu chemotherapy ke-2 saya minum Mangostyn Juice. Selama saya minum Mangostyn Juice, saya dapati badan saya terasa ringan , saya sudah boleh berjalan, lebih bertenaga, dan yang menakjubkan setelah 45 hari saya minum Mangostyn Juice, saya pergi ke hospital unutk menjalani CT Scan dan doktor dapati ketumbuhan saya tadi mengecut kepada 4.9cm x 4.2 cm x 1.9 cm serta sel Cancer sudah tidak merebak. Kini saya yakin bahawa dengan khasiat yang ada pada Mangostyn Juice ini, Insyaallah dapat membantu pesakit yang menghidapi Cancer. Tak percaya??? Cubalah...!!!”. Ha! itulah pegakuan dari testimoni Shamelin Bina ni. Kalau anda nak tahu selebihnya anda boleh ler muat turun produk leaflet di sebelah kanan anda. Harga pun berpatutan iaitu satu kotak RM150 (bukan ahli) RM120 (ahli), dan kalau anda ingin menjadi ahli Shamelin , harganya RM260 dan anda mendapat 2 kotak Mangostyn Juice. Kami juga membuat satu program 4M iaitu program Mobil Mewah Mampu Milik dalam masa 3 bulan. Bagaimana caranya? sila hubungi saya di talian 010-3143912 untuk mendengar taklimat di Shamelin Bina, kerana Team 912 akan menanti anda disana.





6 comments:

Anonymous said...

good lorr......
siap ade pasal kecihatan agi.......
paling best ader testimoni.......

Syaiful Azhar said...

good luck deh..
nak nmpk smart kene carik template yg sesuai kot.
papepon slamat berjaya..

remy said...

good bro...nk kasi gempak cari grafik yg menarik sesuaikan ngan produk 2.tp jgn sarat.pastikan kemas.gud luck bro...but psl produk tu mmg bgs sgt2!!!!

Anonymous said...

hye dear.... hee x pndai nk cmnt laa cz i pn buta blog... mmm.. tp i tgk ok ckup jln cter n klu leh tmbh lg testimoni 2,3 org yg brlainan cter n pyakit… k!
gud lux!
mmmuaah...

Lady E said...

Assalamu'alaikum..Salam Ukhwah.. :) Blog nie sngt okey!Gd Luck to U!

p/s: Sempat ke?Meh la share idea & pendapat kt cnie..Hihi.. cnie..http://ieda2009.blogspot.com/2009/12/bantu-saya-ubah-blog-saya.html

Aidiel said...

memang bagus blog ni,penuh dengan informasi tentang manggis..