Monday, July 5, 2010

More Than a Miracle


Lebih Dari Unik

“Jika anda tahu apa yang saya tahu, anda tidak akan ke mana-mana tanpa Shamelin Mangostyn Juice.”



Jika anda mengetahui apa yang saya tahu tentang buah manggis, anda pasti tidak akan pergi ke mana-mana tanpa membawa jus manggis bersama. Antioksidan adalah kunci sebenar pada masa hadapan untuk rawatan penyakit. Banyak ubat-ubatan hari ini masih dihasilkan dari komponen semulajadi. Apabila anda melihat buah manggis, ia mempunyai begitu banyak khasiat semulajadi, dan bukti keberkesanannya bukalah sekadar penipuan. Fakulti-fakulti perubatan di serata dunia telah membuat penyelidikan yang menunjukkan buah manggis mengadungi elemen yang mampu membantu memulihkan secara langsung kebanyakan penyakit yang wujud pada hari ini.


Penyelidikan menunjukan satu dari empat warga Amerika akan menghidap kanser, dan setiap satu dari lima orang akan mati semasa jangka hayat mereka. Penyelesaian terbaik untuk masalah ini adalah pencegahan. Dalam menjalankan penyelidikan pesikit kanser, perkara pertama yang dicari adalah logam berat dalam air kencing pesakit. Logam berat ini boleh memusnahkan system imun tubuh, dan banyak ditemui hampir ramai pesakit kanser. Dengan ini, kajian menunjukkan bahawa manggis dapat membantu membersihkan logam berat ini dari tubuh pesakit, dan manggis adalah agen antioksida. Kulitnya sahaja mengandungi xanton atau bentuk-bentuk antioksida yang berkesan terhadap pengkulturan barah payudara dalam ujikaji di makmal, kanser paru-paru, kanser perut dan sejenis leukemia.


Majoriti pesakit yang dirawat, terdiri dari pesakit yang berada di tahap 4 ke atas. Dalam beberapa kes, mereka hanya diberi masa enam hingga lapan minggu untuk hidup. Dari itu, jus manggis member hasil yang menyeronokkan, ia umpama telah memulangkan kehidupan mereka. Apabila tubh kita sakit, ia memerlukan bahan biologi, bukan bahan kimia. Pada masa dan zaman ini, kita amat tercemar dengan bahan kimia, bahan pencemar dan bahan tiruan. Kita harus belajar melakukan sesuatu yang bersifat mencegah, seperti memakan buah manggis. Salah satu perkara yang boleh anda lakukan untuk system imun tubuh anda ialah pencegahan.


Dengan hanya RM290, anda akan mendapat 6 botol Shamelin Mangostyn Juice serta menjadi ahli Shamelin Bina Sdn. Bhd. Shamelin Mangostyn Juice merupakan 70% buah manggis dan 30% lagi dicampur dengan beberapa lagi buah yang member kesihatan secara menyeluruh. Dan lebih membanggakan ialah, ianya 100% produk Bumiputra.


BELILAH PRODUK BUATAN MALAYSIA DEMI KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN 1 MALAYSIA.


*Anda juga dijemput untuk mendengar BOP setiap hari Rabu dan Jumaat, bagi mereka yang ingin menjadi agen Shamelin Bina Sdn. Bhd. Atau hubungi saya ditalian 010-3143912 (Faizal) untuk membuat tempahan atau keterangan lanjut.




0 comments: